دستگاه جوش جوشا

دستگاه جوش جوشا

دستگاه جوش جوشا، بی‌رقیب در جوشکاری

دستگاه جوش یکی از ابزارآلات فنی برای انجام اتصالات و همچنین ترمیم کردن ترک خوردگی و شکستگی در قطعات است. امروزه دستگاه‌های جوش از تکنولوژی اینورتر استفاده می‌کنند که به روش قوس الکتریکی قطعات فلزی یا فولادی را به هم متصل می‌کند.

این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های جوش نسل قبل، یعنی ترانس جوشکاری، سبک‌تر، کم‌مصرف‌تر، کارآمدتر و دقیق‌تر هستند. دستگاه‌های جوش دارای تنوع زیادی هستند و باتوجه به نوع استفاده باید دستگاه جوش متناسب با کار خود را انتخاب کنید.

مواردی که در انتخاب یک دستگاه جوش باید به آنها توجه کنید شامل حجم و نوع کار، جنس فلز و ضخامت آن و همچنین نوع جوشکاری مورد نظر است. با همین تعاریف، دستگاه جوش جوشا می‌تواند یک گزینه‌ی جدی در ذهنتان باشد چرا که علاوه بر موارد بالا، قیمت مناسب و استاندارهای بالایی که در آن رعایت شده است از اهمیت بسیاری برای انتخاب برخوردار است.

دستگاه جوش جوشا
دستگاه جوش جوشا

انواع دستگاه جوش جوشا

انواع مختلف و متنوعی از دستگاه‌های جوش در بازار موجود است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. یکی از شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده دستگاه‌های جوش اینورتر و برش، شرکت گام الکتریک است که با برند «جوشا» در بازار فعالیت می‌کند. 

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر مدل Mini El 203 با استفاده از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی در زمینه تولید دستگاه جوش (IGBT) ساخته شده است که باعث پایداری دستگاه جوش دربرابر تغییرات جریان هنگام جوشکاری با کابل‌های بلند و عدم نوسان جریان جوش می‌شود. این دستگاه قابلیت جوشکاری آرگون با استفاده از تورچ‌های تبدیل را دارد.

اینورتر جوشکاری آرگون ۲۰۰ آمپر مدل MINI TIG 202P از نوع اینوتری بوده که بوسیله‌ی هوا خنک می‌شود. این دستگاه دو حالت جوشکاری تیگ TIG و الکترود پوشش‌دار MMA برای انجام جوشکاری دارد. به یک نمایشگر دیجیتالی مجهز است که می‌توانید پارامترهای جوشکاری را تنظیم کنید.

اینورتر جوشکاری 500 آمپر 3فاز جوشا مدل Carry EL 504 Professional یک دستگاه حرفه‌ای با قابلیت جوشکاری در سه حالت مختلف خال جوش، TIG-Lift و همچنین با انواع الکترودهای پوشش‌دار است. این دستگاه به IGBTهای نسل جدید آلمانی مجهز بوده و طبق استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است. از دیگر ویژگی‌های آن سیستم آنتی استیک است که هنگام چسبیدن الکترود به قطعه، جریان را قطع می‌کند.

خرید دستگاه جوش جوشا از آرتا صنعت سازان پرگاس

شما می‌توانید برای خرید انواع دستگاه اینورتر جوش جوشا و همچنین دیگر مدل‌ها از قبیل تک‌فاز، سه‌فاز، TIG، MMA و… با بهترین قیمت به فروشگاه اینترنتی آرتا صنعت سازان پرگاس مراجعه کنید و سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت کنید. محصولات خریداری شده در سریع‌ترین زمان به شما تحویل داده خواهد شد و همچنین شامل ضمانت اصالت فیزیکی هستند.

پیشنهاد به شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *